Tech Station – Интересните неща от света на технологиите

Най-интересните и необичайни неща от света на технологиите на едно място

Threadsy – прекият конкурент на Google Wave

На представянето си Google Wave представи на хората едно ново виждане за комуникацията в интернет, събирайки всичко на едно място. Threadsy бе представен на TechCrunch50 и спечели награда за своята идея. Тази бъдеща услуга ще бъде основен конкурент на Google Wave, а може би и по-добра – това се видя от показаното на събитието.

Threadsy

Threadsy

Какво обаче правят тези две услуги, които ще се появят скоро. В днешния свят всичко става много бързо, комуникацията по интернет е основен елемент в бизнеса, няма граници и дълги пътувания и т.н. Идеята на Wave и Threadsy е да съберат всички основно услуги, ползвани от обикновения потребител на едно място, което да е достъпно от всеки един компютър с достъп до интернет. Няколко e-mail адреса, Twitter, Facebook, MySpace и други подобни услуги, които хората ползват днес. Следенето им по отделно е равно на самоубийство, особено в моя случаи и поради тази причина, поне за момента разчитам на Digsby, защото горе-долу успява да събере всички тези неща на едно място. Но двете услуги ще ми предоставят всичката тази информация на целия ми екран, ще ми предоставят възможност за филтриране на отделните услуги, по-бърза комуникация… като цяло по-лесен живот. И всичко това ще може да бъде пред мен където и да съм, на който и компютър да съм – супер!

Ревю на Threadsy

Като продукт на Google, Wave със сигурност ще има някои ограничения, като например ползването само на Gmail акаунти за пощите (това е само предположение). Threadsy от своя страна няма да има ограничения, тъй като е независима услуга, а и ще се конкурира с Google, което не е никак лесно. От показаното на TechCrunch50, Threadsy определено има бъдеще, добре направен интерфейс, който да се ползва и от хора, които не са добре запознати с компютрите (като баща ми). Малко ми е трудно да ви обясня всичко, което предлага Threadsy, също и как изглежда услугата, затова най-добре изгледайте това видео.

Аз вече съм се записал за бета тестването на услугата и ако се интересувате от Threadsy, може да направите вашата заявка тук.

Източник: Technologizer

септември 30, 2009 - Posted by | Други, Софтуер | , , , , , ,

1 коментар »

  1. […] за threadsy (пишело се само с малки букви) може да научите тук… или да прочетете това […]

    Pingback от threadsy beta – Поканата е тук! « Tech Station – Интересните неща от света на технологиите | октомври 14, 2009 | Отговор


Вашият коментар