Tech Station – Интересните неща от света на технологиите

Най-интересните и необичайни неща от света на технологиите на едно място

threadsy и комуникацията с електронни писма (e-mail)…

Вчера получих покана за тестовата версия на един от конкурентите на Google Wave, threadsy. Както вече писах, това е услуга, която ви позволява да следите директно от браузъра, без значение къде се намирате, множество пощенски кутии от по-популярните доставчици, няколко twitter акаунта и 1 Facebook. Първите ми впечатления от threadsy са много позитивни и днес смятам да понапиша малко по-подробно за една от големите благинки, а именно работата с e-mail-и🙂

Всички писма от пощенските кутии, които свържете към threadsy се показват в Inbound полето. Както може да видите от скрийншотовете, аз съм пуснал 2 Gmail акаунта. Има удобен филтър в горната част, който да ми показва избран акаунт, а под него има бар, чрез който да си маркирам писмата като прочетени/непрочетени, да ги трия, да избера всички или да започна да пиша ново писмо. Цялата тази навигация много ми допада, защото е много опростена и за няколко секунди мога много бързо да видя това, което ми трябва. На всичко отгоре има и търсене, което в много случаи се оказва изключително полезно, поне при мен.

Когато получите нов e-mail и искате да го видите, можете да го направите директно в threadsy, без да се налага да отваряте нов прозорец на браузъра – Сууупер! Услугата поддържа HTML, така че ще виждате писмата точно както в Gmail. Можете да ги триете, да отговаряте от избран ваш акаунт или просто затворите писмото, за да не ви пречи да виждате какво друго се случва. threadsy работи с push протоколи, така че e-mail-ите пристигат в момента, в който се озоват във вашия Gmail Inbox… забавянето е може би около 30-ина секунди. В интерес на истината, спрях да отварям Gmail.com и си водя e-mail комуникацията директно от threadsy. За моите нужди, threadsy ми върши перфектна работа и с нетърпение очаквам да видя какво ще предлага Google Wave, но докато го пуснат не смятам да се връщам към комбинацията Digsby + TweetDeck.

Източник: Tech Station BG

PS: Доста съм изморен и тази вече пиша доста импулсивно… дано не се получат някакви глупости🙂

октомври 15, 2009 - Posted by | Ревю | , , , ,

Все още няма коментари.

Вашият коментар

