Tech Station – Интересните неща от света на технологиите

Най-интересните и необичайни неща от света на технологиите на едно място

Къде бях изчезнал за 2 дни?

Да, нямаше ме в понеделник и вторник тази седмица… но все пак е лято и просто така се стичат обстоятелствата🙂 Приятели, приятелки, море, летни барове, дискотеки, махмурлук, работа… Абе, лудница! Във Варна просто няма как лятото да се седи на едно място, въпреки, че вече останаха малко свестни познати. Кой извън страната, кой по София, кой изморен от работа… Та, бях обещал да се разцепим тотално и то взе, че стана мазало (както обикновено) и това е причината да не пиша тези два дни.

Всъщност, няма да ме има от 16-ти до 23-ти август, но причината е друга. Заминавам на почивка в планината, далеч от цивилизацията, на място, където няма телевизия, а за Интернет и дума да не става. Сигурно ако питам някой дали има интернет, ще ми каже, че няма такива животни или питие в тоя край😀 Няма как, време е за лятната отпуска и трябва да се почива. Но има време до неделя…

август 13, 2009 - Posted by | Други | , , , , , ,

Все още няма коментари.

Вашият коментар

